andai aku tiada esok ♥
Thursday 29 March 2012 | 22:21 | 0 Notes

hello there <3 . agak lama juga aku tak update blog aku kan . okay sekarang aku update .
tajuk entry kat atas . macam aku nak pergi sudah esok atau kejap lagi yah maybe . yela kita tak tahu ajal kita kan . eh serius pula aku cakap ini kan . tak kan pula aku nak main2 .

korang dah makan lum ? dah tengahari ini . # ADA AKU KESAH .

ok la tu aku takecare nan kau . setiap orang mesti ada pasangan dan setiap pasangan mesti ada orang . betul lah tu kan . ADMIRE memang ada kan kan . macam orang kata biar lah aku mencintaimu dalam diam 
# perh jiwang ayat aku .


jika aku mati esok aku harap ada seseorang yang memberitahumu bahawa aku selalu menyayangimu dimana pun aku berada . sedi bukan ayat dia . percayalah dalam dunia setiap orang mesti ada yang dia suka kan . suka cinta sayang dalam diam . dan itu sangat la menyakitkan . lebih lebih lagi yang kita minat itu dah ada yang punya . memang sedih gila doh . eh perut aku tetiba lapar . baru aku ingat aku tak makan lagi la . hummp mami aku pegi bandar so malas nak masak . keluar tajuk pula . ada aku kesah :P

kenapa kalau kita suka dengan seseorang itu amat sukar untuk kata dengan dia . sukar lah sangat . memey ah 
yela zaman dah makin maju pilihan pun kena yang hot hot . sedih kan bila tak kena layan memang itu yang selalu terjadi . betul tak kaum wanita kaum lelaki ? hehe . aku tahu sangat betul . yela masing masing punya hati punya perasaan yang sama dan yang paling penting itu adalah fitra . okay :)

so ,  jika aku tak ada esok atau bila-bila aku harap sangat akan ada seseorang bagitahu kat AWAK yang saya sangat sayangkan AWAK biarpun AWAK tak pernah tahu :)




Older Post | Newer Post