cuti yang membosankan ♥
Monday 2 April 2012 | 01:20 | 2 Notes

hii you all . petang ! ah kau tengah baca blog aku kan ? hew hew ~ yeah sekarang memang petang pon dan sangat membosankan . now aku tengah tunggu my mamy balik dari school tapi lambat pula dorang balik hari ini maybe ada meeting or what kali kan . nevermind ^^. petang ini aku rasa petang yang paling bahagia aku rasa . coz hujan then tak panas . yela dah hujan kompom la tak panas . apa lah :P . aku bosan bosan bosan . aku benci benci benci . perh tambah hujan la nampaknya . ada aku kesah . tidak bah :P 



cuti yang sangat bosan . yeah memang bosan asyik benda yang sama kena buat . maybe dalam cuti selama 3bulan setengah adakah perkara ini yang akan aku lakukan setiap hari .

1. aku kena bangun pukul 3.30 pagi untuk tolong mamy aku . coz dia menjual kat school sambil mengajar . kesian an , so untuk balas jasa mamy aku , aku tolong dia . macam macam lah aku buad . buad nasi lemak , mee goreng , kuih muih n more . kau nak satu ker ? boleh bah . joom g umah aku :P

2. solat subuh . okay tu sangat wajib bagi kita semua . sembahyanglah kamu sebelum kamu disembahyangkan ! pas subuh aku tido kejap .

3. bangun | mandi | bekpes | then apa lagii kalo tak online aku akan duduk depan tv tgok tv ! KOREA yang paling penting . rancangan fvrt family aku 393 . layan lah derr . mesti sakit hati punya . lebih baik dari cerita indon Nada Cinta tu ntah papa jer lah . kejap hilang ingatan kejap ada kembar . mengarut lebih jerr . dah tu episod pon sampai beratus2x . perrhh :P .

4. pukul 10 / 11 pagii . aku mesti akan kuar rumah n jadi driver adik aku . aku kena hantar dia pegi school setiap pagi . okay lah :)

5 . aku kena masakuntuk makan tengahari my mamy meng then adik aku . kadangkadang if aku check xbox tak da makanan yang boleh dimasak . ah memang satu jer lah resepi aku masak , Nasi Goreng Telur ! perhh korang patut rasa . sedapp . pastu aku kena solat Zohor :)

6 . dalam pukul 2 petang my mamy dah balik . okay mula lah aku menghidangkan makanan untuk dorang makan then kemas then cuci piring then siap .

7. luangkan masa tengok cite korea samasama , sakit hati samasama , berangan samasama . perhh !

8 . kadangkadang petang aku tidor , kadangkadang aku layan lappy kesayangan aku .

9 . dah petang , aku g solat asar dulu . then aku akan jogging . ops jogging ini aktiviti baru aku . baru tiga hari aku lakukannya . hew hew ! kau jangan nak kutuk aku . sehad apa :)

10 . dah nak magrb mamy aku mesti bising punya coz rumah tak kemas lagi . memang buad muka jer la aku nan adik aku . hew hew !

11 . opcos solat magrb . then masak if mamy aku malas nak masak untuk makan malam . pas masak makan then kemas , then cuci . kadangkadang aku buad . kadangkadang adik aku yang rajin tu yang buad * KONON . 

12 . memang layan lappy / tgok tv / gosip nan adik / gaduh nan adik / berangan . ah berangan ini lah yang paling aku suka . paling aku minat ! kau tak suka kah ? so boleh diam :P

13 . solat isyak . pas solat isyak kompom aku layan lappy aku sambil tgok tv then buka Facebook . blog . tweet tweet . sometimes coz line macam siput nak M . 

14 . lepas berjamjam duk depan lappy kompom lah ngntuk then tido . 


hah ! banyak tak aktiviti aku . sangat bosan bukan . macam tu lah hari hari kehidupan aku . mamy aku janji jer nak carikan kerja sementara untuk aku . tapi haramm , satu pun tak da :P .
bosanlah nak juga merasa duit sendiri kan , nak beli HP baru , nak belanja korang g makan , nak beli baju baru , nak beli kasut . perh nafsu nafsu . kenapalah kau kuat menghasut . shuuuhhh ! pergi kau jauh dari hidupku . chewah macam dalam wayang indon da . hew hew ^^ . dah cuti macam ne . memang tak sehad la duk rumah memanjang . btw aku ada senaman kau ada ? kesah aku ? :P . okay lah aku tak solat lagi ini . okay bye . Assalamualaikum .

p/s : if ada kerja kosong untuk aku . gitahu yerr 




Older Post | Newer Post