kekasih yang tak dianggap kekasih ♥
Sunday 1 April 2012 | 06:35 | 0 Notes

hii you all . amacam blog aku , wajah baru kan ? jeles lewtu . HAHA ^^ . ada aku kesah .
korang sehat . alhamdulillah ! bagi yang tak sehat tu rajinrajin makan ubat banyak kan doa . insyaAllah sembuh lah tuu . malam ini nak say about kekasih yang tak dianggap keksasih . oh no , macam serius jer entry aku . btw pengalaman lah kan . apa lah perasaan korang if tak kena anggap kekasih oleh GF/BF korang . perh memang sedih gila an kan . macam kita tak wujud dalam hidup seseorang tu . 

apa lagi if tak kena layan . if tak kena peduli . memang menangis habis lah . itu bagi orang yang ada perasaan lah bagi yang tiada perasaan baik DIAM . esh adik aku tengah nages sekarang ne , rasa macam errrr ! yela dia nagis coz tak dapat melukis . adakah dia suh aku lukis memang aku tak pandailah lain la kalo akak aku yang sorang kat sarawak tu , memang dia pandai ah bab lukis2x ne . tapi oleh kerna aku sayang adik aku memey aku tolong lukis lah if buruk . ehh mengarut jap . 


sweet tak ? okay la kalau tak sweet anggap jer lah sweet k . HAHA ^^. 
euww memang sakit juga kalau hidup kita tak kena peduli bagi seseorang tukan . maksud dia kat sini . GF/BF tak text GF/BF dia . no calling no meet no date no everthng melainkan if BF/GF perlukan somethng dri someone bari dia tergedikgedik nak cari GF/BF dia an . dia anggap orang tu macam Doll . permainan . cukuplah dunia ini hanya permainan jangan lah di tambah lagi dengan permainan korang . 

hati ini bukan untuk dipermainkan . hati ini bukan untuk dipergunakan . tapi untuk di hargai . untuk di sayangi . setiap orang punyai impian yang sama . ingin  disayangi . ingin di hargai . perh hidup kalo tak dihargai . memang susah . hati anugerah Allah yang paling indah . semua orang ada hati . Dia bagi kita hati yang suci tak ada dendam tak ada kotoran pun . tapi setelah Dia serah kan hati itu pada kita sekarang tugas kita hanya perlu bentuk kan hati itu dari segi apa pun . hanya kita yang perlu jaga hati itu . sama ada kita nak kotor kan atau jaga dia seelokeloknya . perh aku rasa aku macam nak bagi ceramah or motivasi . 

btw hal ini tak da kena mengena sama ada yang masih hidup atau pun yang telah pergi . and the last

hargailah seseorang yang masih ada di sisi mu . 
yang masih menyayangi mu sepenuh masa sepenuh hati .
jangan biarkan dia pergi dengan tindakan yang akan menyebabkan dia pergi dari hidupmu selamanya 

hati bukan untuk dipermainkan . 


Older Post | Newer Post