penantian satu penyiksaan ♥
Saturday 14 April 2012 | 00:04 | 0 Notes

hye there . hello peps . agak lama aku tak update blog aku ini kan , yeah aku tahu kau tak kesah so diam ah .
btw hope you all happy then happy then happy okay ! wow see title entry aku kali ini macam seram jer . penantian tu doe . penyiksaan tu doe . haha , jyeah penantian yang tak pasti penantian yang penuh harapan . memang seksa pon . just kita dan Allah saja yang tahu mcm mana hati yang sangat pedih menyiksa di jiwa . perh ayat aku macam tak leh bla kan . ada ku kesah ! 


jyeah . aku tahu pic kat atas tu cantik so abaikan . haha ^^ .
menunggu sesuatu yang tak pasti kelak dia akan jadi milik kita ataupun tidak memang sangat sukar . btw selagi ada Allah kita jangan give up untuk itu semua . Allah sentiasa ada bersama orang - orang yang sabar . dah boleh jadi penceramahkan ? tak pun jadi ustazah . hew hew . nak kutuk aku , silakan . Aiman Tak Kesah Pon . bukannya aku yang dapat dosa kau . haha . kalau lah dalam dunia ini tak ada hal yang sedemikian mestii indah jer hidupkan , mesti semuanya senang jer kan . tapi di sebalik semua ini pasti ada cerita yang tersendirinya . 

Mr . Sengal . dah banyak aku pelajari hidup dari kau . seriusly aku betul2x rindukan kau . aku rindu kau marah aku , kau rimas dengan aku . ah aku tahu kau mesti nak cakap " ish Annoying gile " aku dah hafal dah lirik kau tu . hump sedihkan dalam hidup ini ada juga orang yang kita sayang tapi sebaliknya orang tu bencikan kita . but why ah ? apa salah aku sampaikan aku sangat di benci . btw tak kesah pon tu hak  dia sendiri , tu hati dia . aku tak boleh halang kau . huh ! kalau lah di dunia ini ada magic best kot apa jer kita nak buad semua dapat . tapi tu hnya khayalan dan angan - angan . 

sampai bila aku akan tunggu dia , setahun dua tahun atau selamanya . maybe . forever :P , haish apa lah khabar dia tu ah ? apa lah yang kau buad sekarang ah sengal ? main gitar ? kau dah makan ker ? cop cop 
*kalau dia baca ne ,mesti dia say . sebok je nak tahu hal orang . okay fine . aku dah kenal ayat kau tu :P .
insyaAllah sengal aku akan tunggu , aku rindu pula kau call aku gile , yeah memang aku gile pon . haha , aku rindukan kau betul kan ejaan aku . haha ! mesti kau tengah bengang or kau tak paham ejaan aku . haha ^^ .
and now aku tak boleh text kau . dah aku kena tahan tangan aku daripada text kau . aku kena tahan . coz aku tak nak gangu kau . aku bahagia bila tengok kau bahagia dengan orang yang kau sayang . untung orang yang dapat kau kan . anyway , kenapa aku tak boleh lupakan kau walau sesaat , mana tak nya 11 bulan 14 hari aku tunggu kau , perh aku tak penah pon rasa macam ni . macam gila jerr aku rasa . btw aku akan doakan yang terbaik untuk kau . hope you happy always . and im here still waiting for you . give me a chance untuk ini semua . ya Allah permudahkan segala urusan ku . dan hanya pada mu aku berserah :)





p/s : always pray for you . always waiting for you . insyaAllah :)


Older Post | Newer Post