300612 best memory
Monday 2 July 2012 | 03:58 | 0 Notes

hye hye dear blogger :face50: , how are you ? hope fine . petang yang indah berangin sederhana agak sejuk , bertemankan Husna di sebelah aku bermusic kan Forever Young yang dinyanyikan oleh suami aku :face50: . kau ada ? tak da diam jaa lah :face75: . HAHA ! berdasarkan tajuk di atas , chewah da macam pembaca berita kan tak pun public speaking :face74: insyaAllah one day . entry kali ne tak menarik kot bagi kotranglah bagi aku the best memory :67: tak kan pernah lupa sampai bila bila kecuali kalau aku dah nyayuk kali baru aku lupa la kali :face65: . 30.06.2012 tarikh aku hangout with my lovely lady . hang kat SunwayLagoon & SunwayPyramid :face55: . and macam biasa lah banyak story then banyak picturee yang akan di upload kan:face50:  . just see okeh . 



yeah . :face55: the fst ofcourse lah picture shaa kan . tahu tak comel macam awokk .
















and this kat KTM . :face75: lama gila kitaorg punya perjalanan bah . penat tunggu KTM tu bergerak . tapi ada satu abg tu handsome gila . HAHA :67: . yang best nyaa dia senyum kat aku before turun kat Midvelly . :face74: . kau ada ?



thiss kami dah sampai :face75:


hantu ne sombong gilaa doe kami senyum buad bodoh ja dia bah :face74:





ah ne aku tak paham dorang tunjuk apa pung aku tak tahu :face50:










:67: gila gila gambar kat atas tu bah .


model tandas pung boleh bah .


cantik bah gambar ne :67: . aku pung tak tahu napa Wani tak suka pic ne 



 \


excited nak mampus jaa tyme ne , moe naik kapal terbang , siap jaa smpai di atas Allah ja tahu macam mana rasanya . sampai sakit tekak menjerit :face50: . HAHA ! padan muka . 


before kapal tu terbang baca doa dulu , mana tahu nyawa melayang . memang nak tercabut jantung time ne . huh ! sure ne kali terakhir aku naik kapal ne . abg india tu gelak jaa , mana tak nya air mata da kuar , HAHA ! buad malu jaa bahh :face50: .


hah , ne budak tak cukup umur , HAHA ! Husna say ngn aku tadi dia suka sngat picture ne . ehem tengok ah siapa yang take this picture . HAHA !




Wani tak sempat nak peluk . HAHA ! :face50:


love thisss 



and this at SunwayPyramid . see mata aku dah merah cause mandi tak naik naik . siap langgar budak arab lagi , HAHA ! sorry adek arab :face50:




and thats all . cukup ah tu penat doe upload thiss picture . HAHA , banyak kot gambar tapi ini jelah aku mampu :face50: . 



 

lastly my picture :67: . thnkss all . 



P/S : Disetiap Gambar Ada Lagu :face55:

Older Post | Newer Post