wedding irma hasmie dan redza syah :)
Wednesday 4 July 2012 | 00:35 | 0 Notes

petang semua , yeahh dengan jiwa yang sepi dan sayu bertemankan angin yang syadu bermusickan Pnghujung cintaku oleh Pasha dan Adelia . agak sepi sikit Yonna layan picture tyme kat  sunway . okeh ! baca tajuk jaa dah faham entry kali ne tentang siapa . *kau tak nak tahu diam diam jaa* well this my diery online so apa shaa nak conteng suka hati shaa lah kan kan :face50: . semua dok sibok pasal Irma Hamie and Redza Syah btw memang best pertemuan cinta dorang . sangat sangat best :67: . sangat sangat indah sampai tak terkata and Yonna terpaksa layan aku dengan ayat yang aku keluarkan hampir semuanya sama jaa . *sorry dear , aku terharu sangat* :face75: .  tahniah untuk pasangan Irma Hamie and Redza Syah :67: moga kekal hingga ke anak cucu . seriusly air mata aku keluar tengok video kahwin dorang rasa macam tenang jaa and respect sangat sangat dengan dorang , antara perkahwinan yang tersopan and nampak tenang jaaa bila aku tengok kalu artis lain , hump hampee jaa :face50: *jangan marah ahh* 

And now dalam fikiran aku ya Allah aku juga menginkan seperti ini :67: insyaAllah one day . yela semua inginkan wedding mcm dorg kan :face65: , semua nak kalau tak nak tu diam jaa lah kan kan . and yang paling bahagia :face55: mereka bertemu di Tanah suci mekah SubbanaAllah . tyme tu si Irma Hamie nak angkat takbir then nak pusing ke belakang tu she look family  Redza Syah then mereka saling berpandangan and senyum  :face74:Redza Syah say tyme tu pula dia nampak  Irma Hamie bershawl kan MERAH , ya Allah sangat sangat indah lah :face55: . tak tahu nak cakap apa daaa . joom layan picture dorang pula .



sweet kan kan :face55:


ada NUR di wajah mereka :67:


kucupan dari suami tercinta :face75:


see betapa terharunya bila akad dah dilafaz kan dengan begitu sempurna :face74:


and the last Barakallahulakuma for Irma Hamie and Redza Syah :67: moga kekal hingga Jannah Allah :face75:


P/S : when she start to make Allah as a king in her heart , Allah helps her to find the real Prince for her life . InsyaAllah :67:

Older Post | Newer Post